Website van Raymond Koning

zwolle – eagles

Ik sta er als sportverslaggever redelijk dichtbij, maar als Zwollenaar genoot ik vandaag van de natuurlijk volkomen verdiende winst van FC Zwolle op aartsrivaal Go Ahead Eagles. Mooie foto van Henry Dijkman die alles zegt: juichende supporters, juichende spelers en treurnis bij de Eagles…

03′ 1-0 Duncan van Moll
74′ 2-0 Anco Jansen
77′ 3-0 Wesley Zandstra

  1. oktober 16, 2006 - Beantwoorden

    als zwolle nou het hele jaar tegen de eagles moet spelen wordt het misschien nog wat. met andere woorden, winst: het werd weer eens tijd of niet dan!

  2. oktober 16, 2006 - Beantwoorden

    Zwaar geflatteerde overwinning, zeg maar net zoals PSV hahahaha

  3. oktober 18, 2006 - Beantwoorden

    Hee Ray,
    de 3-0 werd gemaakt door Soares hoor… 😉

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.