Ik sta er als sportverslaggever redelijk dichtbij, maar als Zwollenaar genoot ik vandaag van de natuurlijk volkomen verdiende winst van FC Zwolle op aartsrivaal Go Ahead Eagles. Mooie foto van Henry Dijkman die alles zegt: juichende supporters, juichende spelers en treurnis bij de Eagles…
03′ 1-0 Duncan van Moll
74′ 2-0 Anco Jansen
77′ 3-0 Wesley Zandstra
oktober 16, 2006 -
als zwolle nou het hele jaar tegen de eagles moet spelen wordt het misschien nog wat. met andere woorden, winst: het werd weer eens tijd of niet dan!
oktober 16, 2006 -
Zwaar geflatteerde overwinning, zeg maar net zoals PSV hahahaha
oktober 18, 2006 -
Hee Ray,
de 3-0 werd gemaakt door Soares hoor… 😉